Mulla on ollut nyt tän Walesissa oloajan raastavin viikko, koska oon ollu kipeenä, enkä oo pystynyt tekee yhtään mitään. Tuntuu siltä kuin yks viikko ois menny täysin hukkaan ja oon kironnu jo tän maan terveydenhoidon ja kaiken...koska oon vaan ollu nii väsyny tähän kuumeiluun ja väsymykseen.

Ei oo ollu kaikkein helpointa saada täälä edes jotain kuuntelemaan, että mikä on huolena. Ensin lepäilin muutamia päiviä niin kuin kipeenä kuuluukin ja yritin tulla terveeksi, tuloksetta.  Keskiviikkona sitten kävin työterveyshuollossa ja kun he kuulivat sanan "kuume", antoivat mulle vaan kaksi puhelinnumeroa joihin soittaa, eivätkä selittäneet paikoista edes mitään. Olivat sen olosia, että lähe nyt täältä ja vähän äkkiä, ettet tartuta meitä...siinä vaiheessa kun ite ois kaivannut neuvoja juuri sen suhteen mitä tehdä ja mihin mennä. No tuonkaltainen kohtelu ei sitten enää kannustanut kyselemään. Googletin sitten missä tuo eka paikka on ja katoin, että se ainaki on melko lähellä keskustaa. Soitin siis sinne ja selitin tilanteeni ja ne pyysi soittamaan puoli kahdelta uudestaan (olin siis ollut liikkeellä jo heti yhdeksältä). No soitin sitten tasan silloin kuin oli sovittu ja vartin sain soittaa ennen kuin kukaan vastasi. Lopulta sain ajan Doctorille ja aloin odottelemaan, että kello olis 4.40pm.

Keskustaan sitten bussilla hyvissä ajoin ja käppäilemään kohti Riversdale Surgery:a. Sielä sitten sain odotella vielä jonkun tunnin oman aikani jälkeen, mikä kylläkin on normaali lähes missä vain. Vastaanotolla kerroin sahaavasta kuumeestani ja yskästä. Lääkäri teki tavanomaiset kokeensa, kuten otti lämmön, katsoi nielun, kuunteli keuhkot. Sanoi vain, että mene sitten töihin kun siltä tuntuu. Että simmosta. Kysyin myös, että olisiko mahdollista saada jotain lääkärintodistusta parista poissaolopäivästä töissä ja lääkäri sanoi, että hoitajilta saa lappuja jotka saa täyttää itse..elikkä täälä tosiaan kirjoitetaan sitten ite itelleen sairaslomaa!Kätevää, mutta siinä kohtaa se ei mua kyllä millään tavalla innostanu. Ennemminkin semmonen fiilis, että ite pitäis kaikki selvittää ja olla samaan aikaan lääkäri ja sairaanhoitaja, kun lääkärikin vaan sanoo, että tee miten tykkäät..

Tänään maanantaina mulla sitte on ollut tosiaan yli viikon kuumetta iltaisin ja ajattelin, että ei helvetti eihä se lähe mihkää jossei sitä kukaa tutki tai määrää mulle jotaa antibioottikuuria. Ensin selailin tän Bridgendin (kylä jossa asun) yksityisiä lääkäriasemia, mutta ei niitä ollut kuin muutama. Nettisivujen mukaan en saanut selvyyttä tekeekö ne muutakin kuin vatsanpienennysleikkauksia, joten päädyin sitten soittamaan samaan paikkaa missä olin ollut aiemminkin (vaikka kirosin aiemmin, etten sinne enää mee). Noh tänään sitten sama lääkäri kuunteli mun keuhkot uudestaan ja sanoi, että vasemmassa keuhkossa on jonkinlainen tulehdus ja määräsi antibioottikuurin. Ja että jos se on bakteeri, niin menee tolla, mutta jos virus, niin sitten pitää vaan odotella. Ja mä nyt niin toivon sydämestäni, että se ois se bakteeri <3!! Ja paljon virkeemmällä mielellä, kun sai edes jotain hoitoa, kun alkoi olla jo semmonen olo, että mut saa viedä kohta jonneki hullujenhuoneelle. Mutta tosiaan, kauan yhden pienen vaivattoman antibioottikuurinkin aloitukseen meni, huh hei.

Ja muutenkin kyllä aika avuton olo ollu tässä viikon mittaan, kun on vieraassa maassa, missä ei oo kukaan hoivaamassa :<. No mutta ny peukut pystyy, että musta tehhää vielä ihan terve ihmine!! (ainaki melkei hehe)

Kuvaa ei nyt tähä löytyny, mut täs vois olla vaikka kuviteltu kuva musta ku oon antibioottipaketti käessä ja hymyhuulilla! xP